A garanciát akkor lehet érvényesíteni, ha
- a termékkörbe tartozó terméknek olyan anyag- vagy gyártási hibája van, amelyért a FRONIUS felelős,
- ez a hiba befolyásolja a termékkörbe tartozó termék működését,
- a hiba a termékkörbe tartozó termék rendes használata közben jelentkezik,
- és a garanciára jogosult személy nincs kizárva a jótállásból.
Azok a hibák, amelyek nem befolyásolják a termék rendeltetésszerű működését (optikai károsodások, szépséghibák), nem tartoznak a jelen garancia hatálya alá.
A FRONIUS a termékkörbe tartozó termékekre különböző (díjköteles vagy ingyenes) garancia-hosszabbítási
lehetőségeket biztosít. A garanciahosszabbításokra mindig az eredeti garanciaszerződés megkötésének időpontjában érvényes jótállási feltételek vonatkoznak.
Az Önhöz beüzemelt inverter regisztrálását a Hódszolár Kft. intézi, azonban Önnek lehetősége van választani a FRONIUS GARANCIA és a FRONIUS PLUSZ GARANCIA közül!
Amennyiben nem a Fronius Plusz Garanciát választja, a szerelés és szállítási költséget Önnek kell finanszíroznia javítás esetén, viszont 2 évvel tovább él a garancia, míg a FRONIUS PLUSZ választásával összesen 5 év teljeskörű garanciában részesül.